Помощь  -  Правила  -  Контакты

Поиск:
Расширенный поиск
 

Размещено 15:30 28/04/2011
Канон Воскресный, Глас 2

Песнь 1

Ирмос: Во глубине постла иногда, фараонитское всевоинство преоруженная сила, воплощшееся же Слово всезлобный грех потребило есть: Препрославленный Господь славно бо прославися.

Припев: Слава Господи, святому Воскресению Твоему.

Мiрский князь Блаже, емуже написахомся, заповеди Твоея не послушавше, крестом Твоим осудися: приразися бо Ти яко смертну: отпаде же власти Твоея державою, и немощный обличися.

Избавитель рода человеческаго, и нетленному животу Начальник в мiр пришел еси: Воскресением бо Твоим раздрал еси смертныя пелены, Еже славословим вси: славно бо прославися.

Богородичен: Превышши явилася еси Чистая Приснодево, всякия невидимыя же и видимыя твари: Зиждителя бо родила еси, яко благоволи воплотитися во утробе Твоей, Егоже со дерзновением моли, спасти душы наша.

Другий канон крестовоскресен, [егоже краестрочие: Пою хвалу Живоносному Слову]

Песнь 1

Ирмос: Нетрену, необычну, немокренно морскую шествовав стезю, избранный вопияше Израиль: Господеви поим, яко прославися.

Сила немощных, Воскресение падших, и нетление умерших был еси Христе, плоти Твоея страстию: яко прославися.

Ущедри падший образ, и воскреси сокрушенный, Содетель Бог и Обновитель умерщвлен быв всех оживи: яко прославися.

Ин канон Пресвятей Богородице, [егоже краестрочие: Пою хвалу Живоносней Отроковице]

Песнь 1. Ирмос тойже

Невещественная древле лествица, и странно оледеневший путь моря, Твое являше Рождество Чистая, еже поим вси: яко прославися.

Сила Вышняго, Ипостась Совершенная, Божия Мудрость, воплощшися Пречистая, из Тебе, к человеком беседова: яко прославися.

Пройде сквозе дверь непроходную, заключенныя утробы Твоея, правды Солнце Чистая, и мiрови возсия: яко прославися.

Катавасиа: Отверзу уста моя:

Песнь 3

Ирмос: Процвела есть пустыня, яко крин, Господи, языческая неплодящая церковь, пришествием Твоим, в нейже утвердися мое сердце.

Тварь в страсти Твоей изменяшеся, зрящи Тя в нищетне образе от беззаконных поругаема, основавшаго вся Божественным мановением.

От персти по образу мя рукою Твоею создал еси: и сокрушенна паки в персть смертную за грех, Христе сошед во ад, совоскресил еси.

Богородичен: Чини удивишася ангельстии Пречистая, и человеческая устрашишася сердца о Рождестве Твоем: темже Тя Богородицу верою чтим.

Ин

Ирмос: Лук сокрушися сильных державою Твоею Христе, и силою немощствующии препоясашася.

Иже всех вышши Христос, умалися малым чим, страстию плотскою, ангельскаго естества.

Мертв со беззаконными вменився, сияя женам венцем славы Христе, явился еси от Воскресения.

Ин. Ирмос тойже

Иже времене превышший всякаго, яко временем Творец, из Тебе Дево волею Младенец создася.

Чрево пространнейшее небес воспоим, имже Адам на небесех радуяся живет.

Песнь 4

Ирмос: Пришел еси от Девы, не ходатай, ни ангел, но Сам Господь воплощься, и спасл еси всего мя человека. Тем зову Ти: слава силе Твоей Господи.

Предстоиши судищу яко судимь, Боже мой, не вопия Владыко, суд износя языком: имже страстию Твоею Христе вселенней соделал еси спасение.

Страстию Твоею Христе, врагу оскудеша оружия, противным же еже во ад схождением Твоим, грады разрушишася, и мучителева дерзость низложена бысть.

Богородичен: Тя пристанище спасения, и стену недвижиму, Богородице Владычице, вси вернии свемы: Ты бо молитвами Твоими избавляеши от бед душы наша.

Ин

Ирмос: Услышах Господи, славное Твое смотрение, и прославих Человеколюбче, непостижимую Твою силу.

Видевши на древе Тя Христе пригвождена Дева, Яже неболезненно Тя рождшая, матерски болезни претерпе.

Побеждена бысть смерть, мертв пленяет адова врата: всеядцу бо разоршуся, яже паче естества вся ми даровашася.

Ин. Ирмос тойже

Се превознесеся Божественная Гора дому Господня, превышше сил, Богоматерь явственнейше.

Законов естественных кроме, Едина Дево рождши владычествующаго тварию, сподобилася еси Божественнаго звания.

Песнь 5

Ирмос: Ходатай Богу и человеком был еси Христе Боже: Тобою бо Владыко, к Светоначальнику Отцу Твоему, от нощи неведения, приведение имамы.

Яко кедры Христе, языков шатание сокрушил еси волею Владыко: яко изволил еси на кипарисе, и на певке, и кедре, плотию совозвышаемь.

В рове Христе преисподнем положиша Тя бездыханна мертва: но Твоею язвою забвенныя мертвыя, иже во гробех спящыя, уязвен с Собою воскресил еси.

Богородичен: Моли Сына Твоего и Господа, Дево Чистая, на Тя уповающым мир даровати, плененным избавление, от сопротивных настояний.

Ин

Ирмос: Угль Исаии проявлейся, Солнце из девственныя утробы возсия, во тьме заблуждшым, богоразумия просвещение даруя.

Постити отвергийся Адам, вкушает смертоноснаго древа первый: но сего грех потребляет, распныйся Вторый.

Естеством человеческим страстен же и смертен был еси, Иже безстрастный невещественным Божеством, обезтливый умерщвленныя Христе, от преисподних адовых воскресил еси.

Ин. Ирмос тойже

Облацы веселия сладость кропите сущым на земли: яко Отроча дадеся, Иже сый прежде век, от Девы воплощься Бог наш.

Житию и плоти моей свет возсия, и дряхлость греха разруши: напоследок от Девы без семене воплощься Вышний.

Песнь 6

Ирмос: В бездне греховней валяяся, неизследную милосердия Твоего призываю бездну: от тли Боже мя возведи.

Яко злодей Праведник осудися и со беззаконными на древе пригвоздися, повинным оставление Своею даруя кровию.

Единем убо человеком, первым Адамом древле в мiр вниде смерть, и Единем Воскресение Сыном Божиим явися.

Богородичен: Неискусомужно Дево родила еси, и вечнуеши Дева, являющи Истиннаго Божества, Сына и Бога Твоего образы.

Ин

Ирмос: Глас глагол молебных от болезненныя Владыко, души услышав, от лютых мя избави: Един бо еси нашего спасения виновен.

Блюстители положил еси падшему, херувимы древа животнаго, но видевше Тя, двери отверзошася: явилася бо еси путетворя разбойнику в рай.

Пуст ад и испровержен бысть смертию Единаго: еже бо многое богатство сокровиществова, Един о всех нас Христос истощил есть.

Ин. Ирмос тойже

Естество человеческое работающее греху, Владычице Чистая, Тобою свободу улучи: Твой бо Сын, яко агнец, за всех закалается.

Вопием Ти вси истинней Богоматери, прогневавшыя рабы избави: Едина бо дерзновение к Сыну имаши.

Кондак, глас 2:

Воскресл еси от гроба Всесильне Спасе, и ад видев чудо, ужасеся, и мертвии восташа: тварь же видящи срадуется Тебе, и Адам свеселится, и мiр Спасе мой воспевает Тя присно.

Икос: Ты еси Свет омраченным, Ты еси Воскресение всех, и Живот человеков, и всех совоскресил еси, смертную державу Спасе разорь, и адова врата сокрушивый Слове: и мертвии видевше чудо чудяхуся, и всяка тварь срадуется о Воскресении Твоем Человеколюбче. Темже и вси славим и поем Твое снизхождение, и мiр Спасе мой, воспевает Тя присно.

Песнь 7

Ирмос: Богопротивное веление беззаконнующаго мучителя высок пламень вознесло есть: Христос же простре богочестивым отроком росу духовную, Сый благословен, и препрославлен.

Не терпел еси Владыко, за благоутробие смертию человека зрети мучима, но пришел и спасл еси Твоею кровию, человек быв: Сый благословен, и Препрославлен Бог отец наших.

Видевше Тя Христе, оболчена во одежду отмщения, ужасошася вратницы адовы: безумнаго бо мучителя раба, Владыко, пришел еси убити: Сый благословен и Препрославлен Бог отец наших.

Богородичен: Святых Святейшую Тя разумеем, яко Едину рождшую Бога Непременнаго, Дево Нескверная, Мати Безневестная: всем бо верным источила еси нетление, Божественным Рождеством Твоим.

Ин

Ирмос: Ветии явишася отроцы, любомудрейшии древле: от богоприятныя бо души богословяще, устнами пояху: Пребожественный отцев и наш Боже благословен еси.

Осуди праотца древле во Едеме преслушание: но волею судимь бысть, преступльшему разрешая прегрешения, Пребожественный отцев Бог, и Препрославлен.

Спасл еси уязвеннаго языком, завистию человекоубийцы, во Едеме вольным угрызением, вольною бо страстию исцелил еси, Пребожественный отцев Бог, и Препрославлен.

Богородичен: Ходяща мя в сени смертней призвал еси к свету, темнозрачный ад, блистанием облож Божества, Пребожественный отцев Бог, и Препрославлен.

Ин. Ирмос тойже.

Зряще в нощи убо Иаков, яко в гадании Бога воплощенна, из Тебе же светлостию явися поющым: Пребожественный отцев Бог, и Препрославлен.

Знамения яже в Тебе, неизреченнаго проявляя снятия, со Иаковом борется: имже волею соединися человеком Чистая: Пребожественный отцев Бог, и Препрославлен.

Мерзок иже не проповедует Тя Девы Сына, Единаго от Препетыя Троицы несумненною мыслию, и языком вопия: Пребожественный отцев Бог, и Препрославлен.

Песнь 8

Ирмос: Пещь иногда огненная в Вавилоне действа разделяше, Божиим велением халдеи опаляющая, верныя же орошающая, поющыя: благословите вся дела Господня Господа.

Кровию Твоею Христе, очервлено плоти Твоея зряще одеяние, трепетом ужасахуся многому Твоему долготерпению, ангельстии чини, зовуще: благословите вся дела Господня Господа.

Ты мое смертное одеял еси Щедре, в безсмертие востанием Твоим. Темже веселящеся благодарственно воспевают Тя избраннии людие Христе, зовуще Тебе: пожерта бысть воистинну смерть победою.

Богородичен: Ты Иже Отцу неразлучнаго, во утробе богомужно поживша безсеменно зачала еси, и неизреченно родила еси Богородительнице Пречистая: темже Тя спасение всех нас свемы.

Ин.

Ирмос: О подобии злате, небрегше треблаженнии юноши, неизменный и живый Божий образ видевше, среди огня воспеваху: осуществованная да поет Господа вся тварь, и превозносит во вся веки.

Виден был еси на кресте пригвождаемь, Иже богатый в милости, волею погреблся еси: и тридневно воскресл еси, и избавил еси вся человеки Человеколюбче, верою поющыя: да поет Господа вся тварь, и превозносит во вся веки.

Избавити от истления, сошед в преисподняя Слове Божий, егоже создал еси Христе, силою Твоею Божественною, и без истления сотворь, славы присносущныя Твоея причастника соделал еси, да поет, зовущи, вся тварь, и превозносит во вся веки.

Ин. Ирмос тойже.

Виден бысть на земли Тобою, и с человеки поживе, Иже благостию несравненный и силою, Емуже поюще вси вернии зовем: осуществованная да поет Господа вся тварь, и превозносит во вся веки.

Воистинну Тя Чистую проповедающе славим Богородицу: Ты бо родила еси от Троицы воплощенна, Емуже со Отцем и Духом вси поем: да поет Господа вся тварь, и превозносит во вся веки.

Таже, поем песнь Богородицы: Величит душа моя Господа: с припевом: Честнейшую херувим:

Песнь 9

Ирмос: Безначальна Родителя Сын, Бог и Господь, воплощься от Девы нам явися, омраченная просветити, собрати расточенная: тем Всепетую Богородицу величаем.

Яко в раи насаждено на лобнем Спасе, требогатое древо Твоего пречистаго Креста, кровию и водою Божественною, яко от источника Божественнаго, ребра Твоего Христе, напояемо, живот нам прозябло есть.

Низложил еси сильныя, распныйся Всесильне, и еже низу лежащее во адове твердыни, естество человеческое вознес, на Отчем посадил еси престоле. С Нимже Тебе грядущу покланяющеся, величаем.

Троичен: Единицу Тричисленную, Троицу Единосущную православно поюще вернии, славим: непресекомо Пребожественное Естество, Трисветлую, Невечернюю Зарю, Едину нетленную нам свет Возсиявшую.

Ин.

Ирмос: От Бога Бога Слова:

Посреде осужденных, яко Агнец возвышен был еси Христе, на кресте, на лобнем копием в ребро прободаемь, живот даровал еси нам перстным яко благ, верою чтущым Божественное Твое Воскресение.

Иже Своею смертию, смерти державу силою упразднившему Богу вси вернии поклонимся, яко иже от века мертвыя совоскреси, и всем подает живот и Воскресение.

Ин

Ирмос: Весь еси желание, весь сладость, Слове Божий, Девы Сыне, Боже богов, Господи, святых Пресвятый. Тем Тя вси с рождшею величаем.

Жезл крепости дадеся естеству тленному, Слово Божие во утробе Твоей Чистая: и сие воскреси, до ада поползшееся. Темже Тя Всечистая, яко Богородицу величаем.

Юже изволил еси Владыко, приими милостивно Молитвенницу, Матерь Твою о нас, и Твоея благости всяческая исполняется: да Тя вси яко Благодетеля величаем.
 
Требуется материальная помощь
овдовевшей матушке и 6 детям.

 Помощь Свято-Троицкому храму