Помощь  -  Правила  -  Контакты

Поиск:
Расширенный поиск
 

Размещено 15:12 28/04/2011
Канон Воскресный, Глас 5

Песнь 1

Ирмос: Коня и всадника в море Чермное, сокрушаяй брани мышцею высокою, Христос истрясе: Израиля же спасе, победную песнь поюща.

Припев: Слава Господи, святому Воскресению Твоему.

Тебе терноносный еврейский сонм, любве Благодетелю к Тебе не сохрань матерния, Христе венча, родоначальника разрешающа терновное запрещение.

Воздвигл еси мя падшаго в ров, преклонься Жизнодавче, Безгрешне: и моея злосмрадныя тли Христе, претерпев неискушенно, Божественнаго Существа миром мя облагоухал еси.

Богородичен: Разрешися клятва, печаль преста: Благословенная бо и Благодатная, верным радость возсия, благословение всем концем цветоносящи Христа.

Другий канон крестовоскресен.

Песнь 1, глас тойже

Ирмос: Спасителю Богу:

Иже волею на кресте пригвожденному плотию, и древняго осуждения иже древом падшаго свобождшему, Тому Единому воспоим: яко прославися.

Иже из гроба мертвецу воскресшу Христу, и падшаго совозставившу, и соседением Отеческим украсившему, Тому Единому воспоим: яко прославися.

Богородичен: Пречистая Мати Божия, из Тебе воплощшемуся, и от недр Родителя не разлучившемуся Богу, непрестанно молися, от всякаго обстояния спасти, ихже созда.

Ин канон Пресвятей Богородице [егоже краестрочие: Свет рождшая, просвети мя Дево.]

Песнь 1, глас тойже

Ирмос: Коня и всадника в море Чермное:

Света всельшагося в Тя Пречистая, и просвещшаго мiр лучами Божества, Христа моли, просветити вся поющыя Тя, Мати Дево.

Яко украшаема добротою добродетелей Благодатная, добротворное благолепие лучею Духа, подъяла еси Всечистая, всяческая удобрившаго.

Тебе древле прообразующи купина в Синаи, не опалися Дево, огню присовокупльшися: Дева бо родила еси, и Дева пребыла еси, паче смысла Мати Дево.

Катавасиа: Отверзу уста моя:

Песнь 3

Ирмос: Водрузивый на ничесомже землю повелением Твоим, и повесивый неодержимо тяготеющую, на недвижимем, Христе, камени заповедей Твоих, Церковь Твою утверди, Едине Блаже и Человеколюбче.

Желчь убо иже из камене мед ссавшии, в пустыни чудодействовавшему Тебе принесоша Христе: оцет же за манну воз благодеяние Ти воздаша отроцы Израилевы неблагодарнии.

Иже древле световидным облаком покрываеми, Живот во гробе Христа положиша: но самовластно воскрес, всем верным подаде тайно осеняющее свыше Духа сияние.

Богородичен: Ты Мати Божия несочетанно родила еси, Иже от Нетленна Отца возсиявшаго, кроме болезней матерних: темже Тя Богородицу, воплощенна бо родила еси Слова, православно проповедуем.

Ин.

Ирмос: Силою Креста Твоего Христе:

Воскресл еси от гроба Христе, тли смертныя избавль воспевающих Жизнодавче, вольное Твое распятие.

Помазати мvром тело Твое мvроносицы Христе тщахуся, и не обретшя возвратишася, воспевающя Твое Востание.

Богородичен: Моли непрестанно Чистая, воплощеннаго из боку Твоею, избавити от лести диаволи, воспевающыя Тя Деву Чистую.

Ин.

Ирмос: Водрузивый на ничесомже:

Лествица, Еюже к нам сниде Вышний, истлевшее естество исправити, Ты явственно Чистая, всем ныне видена была еси: Тобою бо Преблагий мiрови причаститися благоволи.

Еже древле предуставленное Дево таинство, и прежде век провидимое вся ведущему Богу, летом ныне напоследок в ложеснах Твоих Всенепорочная, конец прием явися.

Разрешися клятвы древния осуждение Твоим ходатайством Дево Пречистая: из Тебе бо Господь явлься, всем благословение яко Преблагий источи, Едина человеков удобрение.

Песнь 4

Ирмос: Божественное Твое разумев истощание, прозорливо Аввакум, Христе, со трепетом вопияше Тебе: во спасение людей Твоих спасти помазанныя Твоя пришел еси.

Яже от Мерры горчайшыя воды, яко во образе проначертая Пречистый Крест Твой Блаже, греховное умерщвляющ вкушение, древом усладил еси.

Крест за древо разумное, за сладкую же пищу желчь, Спасе мой, приял еси, за тление же смерти кровь Твою Божественную излиял еси.

Богородичен: Кроме убо сочетания зачала еси нетленно во чреве, и без болезни родила еси, и по Рождестве Дева, Бога плотию рождши, сохранилася еси.

Ин.

Ирмос: Услышах слух силы Креста:

Яко водрузися на земли на лобнем Крест, сокрушишася вереи и вратницы вечнии, и возопиша: слава силе Твоей Господи.

Яко сниде Спас к связанным яко мертв, совоскресоша с Ним иже от века умершии, и возопиша: слава силе Твоей Господи.

Богородичен: Дева роди, и матерских не позна: но Мати убо есть, Дева же пребысть: Юже воспевающе, радуйся Богородице, взываем.

Ин.

Ирмос: Божественное Твое:

Сердцем и умом, душею же и усты исповедую всеблагочестно Тя Богородицу воистинну, Чистая, спасения плод объемля, и спасаюся Дево, молитвами Твоими.

Создавый от не сущих всяческая, от Тебе Чистыя создатися яко Благодетель благоволи, на спасение верою и любовию Тя поющих, Всенепорочная.

Поют Твое Рождество Всенепорочная премiрнии лицы, спасению радующеся, Истинную Богородицу мудрствующих Тя, Дево Нескверная.

Тя Жезл Исаиа именова, от Негоже прозябе нам красный Цвет, Христос Бог, на спасение верою и любовию притекающих к Покрову Твоему.

Песнь 5

Ирмос: Одеяйся светом яко ризою, к Тебе утренюю, и Тебе зову: душу мою просвети омраченную Христе, яко Един Благоутробен.

Иже славы Господь в неславне зраце, на древе обезчещен волею висит, о божественней мне славе несказанно промышляя.

Ты мя преоблекл еси в нетление, Христе, тли смертныя неистленно плотию вкуш, и возсияв из гроба тридневен.

Богородичен: Ты правду же и избавление нам рождши Христа без семене, свободно содеяла еси от клятвы Богородице, естество праотца.

Ин.

Ирмос: Утренююще вопием Ти:

Простерл еси длани Спасе наш на древе, вся призывая к Себе, яко Человеколюбец.

Пленил еси ад Спасе мой Твоим погребением, и Твоим Воскресением радости вся исполнил еси.

Воскрес от гроба тридневно Жизнодавче, и всем источил еси безсмертие негиблющее.

Богородичен: Деву по Рождестве воспеваем Тя Богородице: Ты бо Бога Слова плотию мiрови родила еси.

Ин.

Ирмос: Одеяйся светом:

Вси пророцы Тя яве предвозвестиша хотящую быти Божию Матерь, Богородице Чистая: едина бо обрелася еси Чистая, совершенна Непорочная.

Светел облак Тя животныя воды, нам тучу нетления Христа одождивший отчаянным, Чистая, познаваем.

Яко близ всю Тя добру и непорочну, запечатленну девством чисте возлюби, в Тя Вселивыйся Бог, яко един Благоутробен.

Песнь 6

Ирмос: Неистовствующееся бурею душетленною, Владыко Христе, страстей море укроти, и от тли возведи мя яко Благоутробен.

В тление поползся родоначальник, Владыко Христе, преслушаннаго брашна вкуш, и к животу возведен бысть страстию Твоею.

Живот низшел еси ко аду, Владыко Христе, и тление растлевшему быв, тлением источил еси Воскресение.

Богородичен: Дева роди, и рождши пребысть чиста, на руку носящаго всяческая, яко воистинну Дева Мати понесшая.

Ин.

Ирмос: Обыде мы бездна:

Простерл еси длани Твои, собирая далече расточенная язык Твоих собрания, Христе Боже наш, живоносным Крестом Твоим, яко Человеколюбец.

Пленил еси смерть, и врата адова сокрушил еси, Адам же связанный разрешен быв, вопияше Тебе: спасе мя десница Твоя Господи.

Богородичен: Купину Тя неопалиму, и гору и лествицу одушевлену, и врата небесная достойно славим, Марие славная, православных похвало.

Ин.

Ирмос: Неистовствующееся бурею:

Иже всему виновный, и еже быти всем подавый, яко виновну имяше воплощаемь, еже по нам, Тя Богомати Всенепорочная.

Исцелений Владычице, душепитательный точащий источник верно притекающым к покрову Твоему благославному, вемы Тя Всенепорочная.

Спасению виновна Жизнодавца родила еси нам, вечное избавление дарующаго, Истинную Богородицу Тя проповедающым.

Кондак, глас 5.

Подобен: Собезначальное Слово:

Ко аду Спасе мой сошел еси, и врата сокрушивый яко Всесилен, умерших яко Создатель совоскресил еси, и смерти жало сокрушил еси, и Адам от клятвы избавлен бысть, Человеколюбче. Темже вси зовем: спаси нас Господи.

Икос: Услышавшя жены ангеловы глаголы, отложиша рыдание, радостны бывшя и трепетны, ужас бо видеша, и се Христос приближися к ним, глаголя: еже, радуйтеся, дерзайте, Аз мiра победих, и узники свободих, потщитеся убо ко учеником, возвещающя им: яко варяю вы во граде Галилейстем, еже проповедати. Темже вси Тебе зовем: спаси нас Господи.

Песнь 7

Ирмос: Превозносимый отцев Господь пламень угаси, отроки ороси, согласно поющыя: Боже, благословен еси.

Плотию обложься якоже на удице льщения, Божественною Твоею силою змия низвлекл еси возводя вопиющыя: Боже, благословен еси.

Земли непроходное осуществовавый составление, во гробе покрывается плотию Невместимый. Емуже вси поем: Боже, благословен еси.

Богородичен: Едину убо Ипостась во Двою Естеству, Всенепорочная родила еси Воплощеннаго Бога. Емуже вси поем: Боже, благословен еси.

Ин.

Ирмос: В пещи огненней песнословцы:

Иже древом крестным идольскую прелесть разрешивый, благословен Бог отец наших.

Воскресый из мертвых, и сущыя во аде совоздвигнувый, благословен Бог отец наших.

Твоею смертию Христе, смертную разорь державу, благословен Бог отец наших.

Богородичен: Иже от Девы рождься, и Богородицу Сию показавый, благословен Бог отец наших.

Ин.

Ирмос: Превозносимый отцев:

Неопределенный пребыв Непреложен, плоти по Ипостаси соединися, яко Благоутробен, в Тебе Пресвятей: Иже Един благословен Бог отец наших.

Невесту Тя Всенепорочную Богородице Владычице, согласно славим и Престол Зиждителя Твоего. Емуже вси поем: Боже, благословен еси.

Мати всех Царя, очищшися духом Дево, была еси, Тебе Создавшаго. Емуже вси поем: Боже, благословен еси.

Спасе мя Господь, Богомати Пречистая, одеждею плоти из Тебе одеявся. Емуже вси поем: Боже, благословен еси.

Песнь 8

Ирмос: Тебе Вседетелю, в пещи отроцы, всемiрный лик сплетше пояху: дела всякая Господа пойте, и превозносите во вся веки.

Ты о вольней спасительныя страсти помолился еси чаши, якоже невольней: два хотения, двема бо по коемуждо носиши существома Христе, во веки.

Твоим вседетельным схождением, ад Христе, поруганный изблева вся, яже древле лестию умерщвленныя, Тебе превозносящыя во вся веки.

Богородичен: Тя яже паче ума богомужне Словом Рождшую Господа, и девствующую, вся дела Дево благословим, и превозносим во вся веки.

Ин.

Ирмос: Из Отца прежде век:

Иже на Кресте волею длани простершаго, и узы смертныя разрушившаго Христа Бога, священницы пойте, людие превозносите во вся веки.

Иже яко Жениха из гроба возсиявшаго Христа Бога, и мvроносицам явльшагося, и радость тем провещавша, священницы пойте, людие превозносите во вся веки.

Богородичен: Херувим превышши явилася еси Богородице Чистая, во чреве Твоем, Иже на тех носимаго понесши: Егоже со безплотными человецы славословим во вся веки.

Ин.

Ирмос: Тебе Вседетелю в пещи:

Преста ныне яже праотчая печаль, радость приемши Ти Богоматерни. Темже непрестанно поем Тя Дево, и превозносим во вся веки.

Поет с нами безплотных собор, Дево Рождество Твое непостижимое, един лик составльше любовию, и превозносяще его во веки.

Струя прозрачная безсмертия Отроковице из Тебе изыде, Иже всех Господь, скверну омывая верою Тя поющих, и превозносящих во вся веки.

Божественный воистинну, и светоносный Престол, и скрижали благодати исповедуем Тя, Слово Дево Отчее яко приемшую: Егоже превозносим во вся веки.

Таже, поем песнь Богородицы: Величит душа моя Господа: С припевом: Честнейшую херувим:

Песнь 9

Ирмос: Исаие ликуй, Дева име во чреве, и роди Сына Еммануила, Бога же и Человека, Восток Имя Ему: Егоже величающе, Деву ублажаем.

Падшаго человека восприял еси Владыко Христе, из ложесн Девических всему совокуплься, греху же ни единому причащься: всего от истления Ты свободил еси пречистыми Твоими страстьми.

Боготочною кровию истощенною Владыко Христе, от Твоих пречистых ребр и животворящих, жертва убо преста идольская, вся же земля Тебе хваления жертву приносит.

Богородичен: Не Бога безплотна, ниже паки человека проста произведе Чистая Отроковица, и Нескверная: но Человека совершенна, и неложно совершенна Бога. Егоже величаем со Отцем же и Духом.

Ин.

Ирмос: Тя паче ума:

Тебе Иже на Кресте страсть подъемшаго, и адову силу смертию сокрушившаго, вернии православно величаем.

Тебе из гроба тридневно воскресша, и ад пленившаго, и мир просветившаго, вернии единомудренно величаем.

Богородичен: Радуйся Богородице, Мати Христа Бога, Егоже родила еси, моли прегрешений оставление даровати, верою поющым Тя.
 
Требуется материальная помощь
овдовевшей матушке и 6 детям.

 Помощь Свято-Троицкому храму